Táboas e fichas de DX – Cíes

Folla de Dirección de Xogo – Cíes
Fauna das Furnas de Cíes

(resultado de 4 na tirada de evento dentro dun Lugar Furna)

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

Fauna dos Regos, Fontes, Lavadoiros ou Charcas de auga doce de Cíes

(resultado de 4 na tirada de evento dentro dun Lugar Fonte, Rego, Lavadoiro ou Charca de Auga Doce)

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

  • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
  • Resultado de 2: Cabaliño do demo
  • Resultado de 3: Píntega
  • Resultado de 4: Sapo raxado
  • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
  • Resultado de 6: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

  • Resultado de 1-4: Non atopa nada
  • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
  • Resultado de 6: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

  • Resultado de 1-4: Non atopa nada
  • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
  • Resultado de 6: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
Fauna dos Eidos mariños non costeiros de Cíes

(resultado de 4 na tirada de evento nun Eido mariño non costeiro)

O PX atopa unha sardiña

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

  • Resultado de 1-2:
    • Se o PX vai nadando ou navegando sobre a superficie: Pardela cincenta
    • Se o PX está mergullados baixo a suberficie: Polbo
  • Resultado de 3-6: Arao

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

  • Resultado de 1:
    • Se o PX vai nadando ou navegando sobre a superficie: Mascato
    • Se o PX está mergullados baixo a suberficie: Polbo
  • Resultado de 2:
    • Se o PX vai nadando ou navegando sobre a superficie: Pardela cincenta
    • Se o PX está mergullados baixo a suberficie: Quenlla
  • Resultado de 3-4:
  • Resultado de 5-6: Arroaz

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

  • Resultado de 1:
    • Se o PX vai nadando ou navegando sobre a superficie: Mascato
    • Se o PX está mergullados baixo a suberficie: Arroaz
  • Resultado de 2-3: Arroaz
  • Resultado de 4-5: Quenlla
  • Resultado de 6: Candorca
Fauna dos Eidos mariños costeiros de Cíes

(resultado de 4 na tirada de evento nun Eido mariño costeiro)

O PX atopa unha sardiña

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

  • Resultado de 1:
    • Se o PX vai nadando ou navegando sobre a superficie: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
    • Se o PX está mergullados baixo a suberficie: Polbo
  • Resultado de 2:
    • Se o PX vai nadando ou navegando sobre a superficie: Gaivota patiamarela
    • Se o PX está mergullados baixo a suberficie: Polbo
  • Resultado de 3: Lontra
  • Resultado de 4:
  • Resultado de 5: Visón americano
  • Resultado de 6: Cobra viperina (só nas augas de O Lago e nos Eidos costeiros de O Bufardo, O Muxieiro, Viños e Carnacido. No resto dos Eidos non atopa nada).

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

  • Resultado de 1:
    • Se o PX vai nadando ou navegando sobre a superficie: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
    • Se o PX está mergullados baixo a suberficie: Polbo
  • Resultado de 2: Lontra
  • Resultado de 3: Arroaz
  • Resultado de 4:
  • Resultado de 5: Visón americano
  • Resultado de 6: Cobra viperina (só nas augas de O Lago e nos Eidos costeiros de O Bufardo, O Muxieiro, Viños e Carnacido. No resto dos Eidos non atopa nada).

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

  • Resultado de 1:
    • Se o PX vai nadando ou navegando sobre a superficie: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
    • Se o PX está mergullados baixo a suberficie: Polbo
  • Resultado de 2: Lontra
  • Resultado de 3: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
  • Resultado de 4:
  • Resultado de 5: Visón americano
  • Resultado de 6: Cobra viperina (só nas augas de O Lago e nos Eidos costeiros de O Bufardo, O Muxieiro, Viños e Carnacido. No resto dos Eidos non atopa nada).
Fauna de Rochas costeiras e illotes rochosos de Cíes

(resultado de 4 na tirada de evento nun Eido de Rochas costeiras, incluídos illotes e zonas de rochas intermareais que quedan expostas coa marea baixa)

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

Fauna dos Cantís rochosos de Cíes

(resultado de 4 na tirada de evento nun Eido de Cantís rochosos)

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

  • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
  • Resultado de 2: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
  • Resultados de 3: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
  • Resultados de 4-5:  Gaivota patiamarela
  • Resultado de 6: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:

O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

    O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

      Fauna dos Cantís con toxeiras de Cíes

      (resultado de 4 na tirada de evento nun Eido de Cantís con toxeiras)

      O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

      O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

      • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:

      O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

          O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

          Fauna das Toxeiras, Matogueiras, Campos e Rochas de interior de Cíes

          (resultado de 4 na tirada de evento nun Eido de Toxeiras, Matogueiras, Campos e Rochas de interior)

          O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

          O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

          • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
          • Resultado de 2: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
          • Resultado de 3: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
          • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
          • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:

            O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

            • Resultado de 1: Gaivota patiamarela
            • Resultado de 2: Gaivota escura
            • Resultado de 3: Rata parda
            • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
              • Resultados de 1-2: Coello
              • Resultados de 3: Ourizo (só na illa do Faro – Sur do Taboleiro- senón, atopa un gato)
              • Resultado de 4: Lontra (só se hai un rego nese Eido, senón, atopa un gato)
              • Resultado de 5: Gato
              • Resultado de 6: Visón americano
              • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
              • Resultado de 6: Falcón peregrino

                O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                • Resultado de 1: Gaivota patiamarela
                • Resultado de 2: Gaivota escura
                • Resultado de 3: Rata parda
                • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                  • Resultados de 1-2: Coello
                  • Resultados de 3: Ourizo (só na illa do Faro – Sur do Taboleiro- senón, atopa un gato)
                  • Resultado de 4: Lontra (só se hai un rego nese Eido, senón, atopa un gato)
                  • Resultado de 5: Gato
                  • Resultado de 6: Visón americano
                  • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                  • Resultado de 6: Falcón peregrino
                    Fauna dos Abruñais (bosques de abruñeiros) de Cíes

                    (resultado de 4 na tirada de evento nun Eido de Abruñais)

                    O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                    O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                    • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                    • Resultado de 2: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                    • Resultado de 3: Xílgaro
                    • Resultado de 4: Paporroibo
                    • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                    • Resultado de 6: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:

                        O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                        • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                          • Resultados de 1-3: Coello
                          • Resultados de 4-6: Ourizo (só na illa do Faro – Sur do Taboleiro- senón, atopa un Gato)
                        • Resultado de 2: Lagarto arnal
                        • Resultado de 3: Cobra lisa
                        • Resultado de 4: Rata parda
                        • Resultado de 5: Gato
                        • Resultado de 6: Visón americano

                          O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                          • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                            • Resultados de 1-3: Coello
                            • Resultados de 4-6: Ourizo (só na illa do Faro – Sur do Taboleiro- senón, atopa un Gato)
                          • Resultado de 2: Lagarto arnal
                          • Resultado de 3: Cobra lisa
                          • Resultado de 4: Rata parda
                          • Resultado de 5: Gato
                          • Resultado de 6: Visón americano
                          Fauna dos Bosques de Frondosas, Pinos, Eucaliptos ou Loureiros de Cíes

                          (resultado de 4 na tirada de evento nun Eido de Bosque distinto dos Abruñais)

                          O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                          • Resultado de 1-2: Formiga
                          • Resultados de 3: Araña
                          • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                            • Resultados de 1-3: Avespa
                            • Resultados de 4-5: Abella
                            • Resultado de 6: Vacaloura (só en bosques de Frondosas, senón atopa unha Abella)
                          • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                          • Resultado de 6: Lagarta ibérica

                          O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                          • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                            • Resultados de 1-3: Avespa
                            • Resultados de 4-5: Abella
                            • Resultado de 6: Vacaloura (só en bosques de Frondosas, senón atopa unha Abella)
                          • Resultado de 2: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                          • Resultado de 3: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                          • Resultado de 4: Paporroibo
                          • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                          • Resultado de 6: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:

                              O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                              • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                • Resultados de 1-3: Coello
                                • Resultados de 4-6: Ourizo (só na illa do Faro – Sur do Taboleiro- senón, atopa un Coello)
                              • Resultado de 2: Lagarto arnal
                              • Resultado de 3: Cobra lisa
                              • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                              • Resultado de 5: Gato
                              • Resultado de 6: Visón americano

                                O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                  • Resultados de 1-3: Coello
                                  • Resultados de 4-6: Ourizo (só na illa do Faro – Sur do Taboleiro- senón, atopa un
                                  • Coello)
                                • Resultado de 2: Lagarto arnal
                                • Resultado de 3: Cobra lisa
                                • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                • Resultado de 5: Gato
                                • Resultado de 6: Visón americano
                                Fauna das Zonas Urbanas de Cíes

                                 (resultado de 4 na tirada de evento nun Eido de Zona Urbana)

                                O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                • Resultado de 1-2: Formiga
                                • Resultados de 3: Araña
                                • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                • Resultado de 5: Cínife
                                • Resultado de 6: Lagarta ibérica

                                O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                • Resultado de 2: Lagarta ibérica
                                • Resultado de 3: Morcego
                                • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                • Resultado de 6: Gato

                                    O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                      O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                      Fauna das Xunqueiras de Cíes

                                      (resultado de 4 na tirada de evento nun Eido de Xunqueiras (Eidos 148 e 208))

                                      O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                      • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                      • Resultados de 2: Araña
                                      • Resultados de 3-4: Cínife
                                      • Resultado de 5: Cabaliño do demo
                                      • Resultado de 6:
                                        • Se está no Eido 148 (Humedal de auga doce): Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                        • Se está no Eido 208 (Humedal de auga salgada): Caranguexo queimacasas

                                      O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                      • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                      • Resultado de 2: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                      • Resultado de 3: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                      • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                        • Se está no Eido 148 (Humedal de auga doce): Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                        • Se está no Eido 208 (Humedal de auga salgada): Caranguexo queimacasas
                                      • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                      • Resultado de 6: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:

                                          O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                          • Resultado de 1:Garza real
                                          • Resultado de 2: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                          • Resultado de 3: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                          • Resultado de 4: Correlimos
                                          • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                          • Resultado de 6: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:

                                              O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                              Fauna das Dunas de Cíes

                                              (resultado de 4 na tirada de evento nun Eido de Xunqueiras (Eidos 148 e 208))

                                              O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                              O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                              • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                • Resultados de 1-3: Non atopa nada
                                                • Resultados de 4-6: Avespa

                                                    O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                                    • Resultado de 1-2: Non atopa nada
                                                    • Resultado de 3: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:

                                                    O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                                    • Resultado de 1-2: Non atopa nada
                                                    • Resultado de 3: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                    Fauna das Praias de Cíes (zona de area seca)

                                                    (resultado de 4 na tirada de evento nun Eido de Praia supramareal (area seca))

                                                    O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                                    • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                      • Resultados de 1-3: Non atopa nada
                                                      • Resultados de 4-6: Avespa
                                                    • Resultado de 2: Araña
                                                    • Resultados de 3-6: Non atopa nada

                                                    O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                                    • Resultado de 1: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                      • Resultados de 1-3: Non atopa nada
                                                      • Resultados de 4-6: Avespa
                                                    • Resultado de 2: Araña
                                                    • Resultado de 3: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                    • Resultado de 4: Non atopa nada
                                                    • Resultado de 5: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                    • Resultado de 6: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:

                                                          O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                                          • Resultados de 1-3: Non atopa nada
                                                          • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:

                                                            O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                                            • Resultados de 1-3: Non atopa nada
                                                            • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                              Fauna da area húmida de Cíes (zona intermareal das praias)

                                                              (resultado de 4 na tirada de evento nun Eido de Praia intermareal (area húmida))

                                                              O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                                              O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                                              • Resultado de 1: Caranguexo queimacasas
                                                              • Resultado de 2: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                              • Resultado de 3: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                              • Resultado de 4: Correlimos
                                                              • Resultado de 5:
                                                                • Se está na rexión de O Lago (Eidos 384 e 385): Garza real
                                                                • Se está noutros Eidos: Non atopa nada
                                                              • Resultado de 6: Non atopa nada

                                                                    O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                                                    • Resultado de 1-2: Non atopa nada
                                                                    • Resultado de 3: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                                    • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                                    • Resultado de 5: Correlimos
                                                                    • Resultado de 6:
                                                                      • Se está na rexión de O Lago (Eidos 384 e 385): Garza real
                                                                      • Se está noutros Eidos: Non atopa nada

                                                                    O PX tira o dado para ver que animal atopa. Os resultados se interpretan do seguinte xeito:

                                                                    • Resultado de 1-2: Non atopa nada
                                                                    • Resultado de 3: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                                    • Resultado de 4: Tira dado de novo e en función dos resultados atopa os seguintes animais:
                                                                    • Resultado de 5: Correlimos
                                                                    • Resultado de 6:
                                                                      • Se está na rexión de O Lago (Eidos 384 e 385): Garza real
                                                                      • Se está noutros Eidos: Non atopa nada
                                                                    Tesouros/Ameazas en Eidos de MAR (mergullándose)
                                                                    1. Vehículo ou ferramenta:

                                                                    2. Planta Máxica:

                                                                    3. Planta Mediciñal:

                                                                    4. Animal:

                                                                    5. Arma ou Armadura:

                                                                    6. PNX axudantes ou SDI

                                                                    01

                                                                    O PX Tira o dado. A continuación se explican as consecuencias para cada resultado:

                                                                    1 – O DX consulta a súa Folla de Dirección de Xogo para comprobar se ahí se atopa a moeda. En caso de que sexa así, o PX a atopa. En caso contrario, o DX daralle unha pista ao DX sobre a súa ubicación.

                                                                    2- O PX atopa un obxecto: nesta caso…

                                                                    3-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    4-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    5-

                                                                    6-

                                                                    02

                                                                    O PX Tira o dado. A continuación se explican as consecuencias para cada resultado:

                                                                    1 – O DX consulta a súa Folla de Dirección de Xogo para comprobar se ahí se atopa a moeda. En caso de que sexa así, o PX a atopa. En caso contrario, o DX daralle unha pista ao DX sobre a súa ubicación.

                                                                    2- O PX atopa un obxecto: nesta caso…

                                                                    3-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    4-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    5-

                                                                    6-

                                                                    03

                                                                    O PX Tira o dado. A continuación se explican as consecuencias para cada resultado:

                                                                    1 – O DX consulta a súa Folla de Dirección de Xogo para comprobar se ahí se atopa a moeda. En caso de que sexa así, o PX a atopa. En caso contrario, o DX daralle unha pista ao DX sobre a súa ubicación.

                                                                    2- O PX atopa un obxecto: nesta caso…

                                                                    3-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    4-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    5-

                                                                    6-

                                                                    04

                                                                    O PX Tira o dado. A continuación se explican as consecuencias para cada resultado:

                                                                    1 – O DX consulta a súa Folla de Dirección de Xogo para comprobar se ahí se atopa a moeda. En caso de que sexa así, o PX a atopa. En caso contrario, o DX daralle unha pista ao DX sobre a súa ubicación.

                                                                    2- O PX atopa un obxecto: nesta caso…

                                                                    3-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    4-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    5-

                                                                    6-

                                                                    04

                                                                    O PX Tira o dado. A continuación se explican as consecuencias para cada resultado:

                                                                    1 – O DX consulta a súa Folla de Dirección de Xogo para comprobar se ahí se atopa a moeda. En caso de que sexa así, o PX a atopa. En caso contrario, o DX daralle unha pista ao DX sobre a súa ubicación.

                                                                    2- O PX atopa un obxecto: nesta caso…

                                                                    3-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    4-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    5-

                                                                    6-

                                                                    04

                                                                    O PX Tira o dado. A continuación se explican as consecuencias para cada resultado:

                                                                    1 – O DX consulta a súa Folla de Dirección de Xogo para comprobar se ahí se atopa a moeda. En caso de que sexa así, o PX a atopa. En caso contrario, o DX daralle unha pista ao DX sobre a súa ubicación.

                                                                    2- O PX atopa un obxecto: nesta caso…

                                                                    3-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    4-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    5-

                                                                    6-

                                                                    04

                                                                    O PX Tira o dado. A continuación se explican as consecuencias para cada resultado:

                                                                    1 – O DX consulta a súa Folla de Dirección de Xogo para comprobar se ahí se atopa a moeda. En caso de que sexa así, o PX a atopa. En caso contrario, o DX daralle unha pista ao DX sobre a súa ubicación.

                                                                    2- O PX atopa un obxecto: nesta caso…

                                                                    3-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    4-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    5-

                                                                    6-

                                                                    04

                                                                    O PX Tira o dado. A continuación se explican as consecuencias para cada resultado:

                                                                    1 – O DX consulta a súa Folla de Dirección de Xogo para comprobar se ahí se atopa a moeda. En caso de que sexa así, o PX a atopa. En caso contrario, o DX daralle unha pista ao DX sobre a súa ubicación.

                                                                    2- O PX atopa un obxecto: nesta caso…

                                                                    3-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    4-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    5-

                                                                    6-

                                                                    04

                                                                    O PX Tira o dado. A continuación se explican as consecuencias para cada resultado:

                                                                    1 – O DX consulta a súa Folla de Dirección de Xogo para comprobar se ahí se atopa a moeda. En caso de que sexa así, o PX a atopa. En caso contrario, o DX daralle unha pista ao DX sobre a súa ubicación.

                                                                    2- O PX atopa un obxecto: nesta caso…

                                                                    3-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    4-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    5-

                                                                    6-

                                                                    04

                                                                    O PX Tira o dado. A continuación se explican as consecuencias para cada resultado:

                                                                    1 – O DX consulta a súa Folla de Dirección de Xogo para comprobar se ahí se atopa a moeda. En caso de que sexa así, o PX a atopa. En caso contrario, o DX daralle unha pista ao DX sobre a súa ubicación.

                                                                    2- O PX atopa un obxecto: nesta caso…

                                                                    3-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    4-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    5-

                                                                    6-

                                                                    04

                                                                    O PX Tira o dado. A continuación se explican as consecuencias para cada resultado:

                                                                    1 – O DX consulta a súa Folla de Dirección de Xogo para comprobar se ahí se atopa a moeda. En caso de que sexa así, o PX a atopa. En caso contrario, o DX daralle unha pista ao DX sobre a súa ubicación.

                                                                    2- O PX atopa un obxecto: nesta caso…

                                                                    3-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    4-O PX debe facer unha nova tirada de dado. En función do resultado: 1-3) atopa unha Gaivota Patiamarela 4) atopa un cormorán 5) atopa unha cobra lisa 6) un falcón peregrino o ataca

                                                                    5-

                                                                    6-

                                                                    • Resultado de 1-4: Morcego
                                                                    • Resultado de 5-6

                                                                    O PX tira o dado: Se saca un 6, afoga. Se saca 1 – 5, a corrente o arrastra ao Eido de Mar adxacente que teña o número máis alto